piątek, 27 marca 2015

Na Krańcu Świata...

Witam!


W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka dań. Będą to potrawy, które jedliśmy na Wyspach Kanaryjskich. Jedzenie tam było świeże i pyszne, dlatego też postanowiłam przedstawić je na tym blogu. ;)

Zacznijmy może od Tapas, czyli przystawek, które my akurat jedliśmy jako obiad. Były one przepyszne. Do krewetek dodano czosnek, który dodawał trochę pikantności. Tapas prezentowało się tak:



Kolejne danie, to Zarzuela. Jest to połączenie owoców morza oraz sosu pomidorowego. Danie, to jest przeznaczone dla dwóch osób, a prezentuje się tak:



Następna potrawa, to pizza. Pizzę można zjeść w Polsce, więc dlaczego wstawiam ją właśnie przy potrawach z krańca Świata? Otóż dlatego, że była to druga najlepsza pizza jaką jadłam. Pierwsze miejsce zajmuje domowa pizza ;). Nie mam więcej słów do opisania, po prostu pycha!


Teraz przyszła kolej na łososia z frytkami. Niby to zwykły łosoś i zwykłe frytki. Otóż nie! Łosoś - przepyszny, a frytki - wyglądały i smakowały jak frytki domowe, robione na miejscu.











Kolejna potrawa, to ryba z ziemniakami. Niestety nie pamiętamy już jak nazywała się ta ryba, może ktoś z Was wie. Jeżeli tak, to proszę o odpowiedź w komentarzu ;). Ryba wygląda tak:



Jedliśmy tam jeszcze inne dania, lecz nie robiliśmy wszystkiemu zdjęć, ale mogę przyznać, że wszystkie potrawy były przepyszne! Bywały też dni, kiedy sami coś przyrządziliśmy ;). Przyjemnie pisało mi się tego posta, mam nadzieję, że Wam przyjemnie się go czytało ;)
Do następnego postu!
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz