czwartek, 19 listopada 2015

Ciasto szpinakowe

Cześć!

Na wstępie chciałam bardzo przeprosić za moją długą nieobecność, lecz mam nadzieję, że teraz się to zmieni :)

Przejdźmy do ciasta.. ;)
Jakiś czas temu postanowiłam, że zrobię ciasto szpinakowe. Nie byłam przekonana do niego, ponieważ pierwszy raz usłyszałam o cieście z warzywem. Gdy jednak go skosztowałam okazało się, że to naprawdę przeepyszne ciasto ;) Bardzo zdrowe, a zarazem pyszne :)

Tutaj znajdziesz przepis : PRZEPIS

Kilka zdjęć... ;)






Serdecznie zachęcam do przygotowania tego ciasta oraz do obserwowania mojego bloga :)

Smacznego!

~Natalia

4 komentarze:

  1. uwielbiam szpinak więc chętnie wypróbuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam do upieczenia, ponieważ ciasto wykonuje się bardzo szybko i sprawnie ;) Z chęcią obejrzę Pani blog :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Chciałabym także zaprosić na stronę mojego bloga na Facebooku: https://m.facebook.com/naszekulinarnezycie/

      Usuń
  2. Bardzo pyszne polecam !! :)

    OdpowiedzUsuń